butik

bloglovin

5.14.2012

Enough for me




Kanske inte helt otippat så blir det en del shorts-snack här i vår lägenhet och ibland när vi är ute och fyller på butiken så springer vi in i par som vi inte kan låta bli själva. Så var det för min del igår och jag kom hem med dessa svarta. För några månader var jag helsåld på att vika upp kanterna men nu har jag gått över till att gilla dessa avklippta, och äntligen har jag ett par i varje färg. Ni kan köpa era egna par här!


As you might have guessed we end up talking quite a bit about shorts here in our apartment and sometimes when we are out filling up our stock we run into pairs that we can't help falling in love with. This is what happened to me yesterday and I came home with these black ones. A few months I always wore them rolled up but now I'm more into this cut off version and I now finally have a pair of each color. You can get your own ones here!

No comments:

Post a Comment