butik

bloglovin

5.17.2012

Don't let me down


Jag vet inte riktigt vad som har hänt de senaste dagarna, jag har gått och blivit helt besatt av bikinis, tror jag har köpt tre nya bara den senaste veckan. Det hela började med denna vita, den första bikini som jag har gillat på flera år! Älskar verkligen överdelen. Så jag var ju bara tvungen att köpa den, sen råkade det bli den lila versionen också, plus ytterligare en svart... Alla från H&M. 

I don't know what happened these last few days, I've become obsessed with bikinis, think I've bought three in just the last week. It all started with this white one, the first bikini that I've actually likes in years! Love the top. So basically I had to get it, then the purple version, and then a black one... All by H&M. 

No comments:

Post a Comment