butik

bloglovin

2.10.2012

No line on the horizon


Igår så råkade jag springa in på Zara vid Bond street inte en utan två gånger under eftermiddagen. Lite reafynd blev det och så kunde jag äntligen bocka av en sak som länge stått på min inköpslista, en stickad, svart tröja. Dock med en liten twist, ska fota så fort det blir en ledig dag. På vägen ut sprang jag på denna top, har verkligen gått och kärat ner mig i allt som är 'doppat'. Här i lägenheten landade det ner ett litet paket i brevlådan så till helgen ska vi prova själva!

Yesterday I accidentally walked into Zara not once, but two times during the course of the afternoon. Some last sale bargains and a little something else that I've been looking for for quite a while now, a black, knitted sweater. However with a twist, will show you soon! On my way out I almost knocked down a mannequin wearing this top, I've fallen completely in love with everything that looks like this. A package landed in the apartment today, so this weekend we are going to do some experiments like the one above. 

1 comment:

  1. Ooh I saw this one at Zara as well, they also have a similar jeans, LOVE it! But I only bought some sale basics (see blog)

    x L.

    http://snakeskinjacket.wordpress.com/

    ReplyDelete