butik

bloglovin

1.02.2012

Jelly baby med


Den här fina väskan fick jag syn på på Heathrow när jag åkte till Sverige förra veckan, och jag föll pladask! lite ångest har jag att jag inte köpte den, då den bara kostade £150 där! trots att jag vet att ingen annan håller med mig så tycker jag att jag behöver ytterligare en svart vardags väska! stod även och klämde på den här clutchen som jag tjatat om tidig, svårt val! får suga lite på karamellen antar jag, ska kolla vad man kan hitta på rean här i London, lyckas alltid göra fantastiska fynd på Kurt Geigers rea! ett obligatoriskt parfym köp blev det iaf på Heathrow, denna gång från Victoria Secret, coconut passion som jag är hopplöst kär i vid det här laget. 

I saw this lovely bag at Heathrow last week on my way to Sweden, and I fell head over heels! I have a little anxiety that I didn't buy it, since it was only £150 there! even though I know that no one agrees with me I still feel like I need an other black everyday bag! I was also drooling over this clutch that I've been nagging you about earlier, this is some hard choices! guess I'll have to sleep on it a little bit more, gonna see what I can find at the Kurt Geiger sale here in London,  I always manage to do some major bargains there! but as always I bought a perfume at Heathrow, this time from Victoria secret, coconut passion which I'm totally in love with by now!

No comments:

Post a Comment