butik

bloglovin

12.28.2011

You think you know it all



Sources; Fashionflash, H&M, unknown

Den här jackan spökar verkligen för mig, jag kan inte släppa taget om den. För mig är det på så många sätt den perfekta skinnjackan, den är enkel i modellen men framför allt så är den längre vilket gör att den mer går åt kavaj-hållet vilket jag älskar! Men ytterligare en jacka? Det måste ju vara det sista som behövs i min garderob! Ni ska bara veta hur mycket kläder både jag och Charlotte har fått rensa ut för att få plats i vår lilla studio som vi äntligen kan flytta in i efter nyår!

This jacket is almost like a ghost to me, I just can't seem to let it go. To me it's in so many ways the perfect leather jacket, it's a really simple style but it's a bit longer which means that it almost resembles a blazer and I just love that. But another jacket? That has to be the one thing that I definitely do not need! You can only imagine how much clothes that me and Charlotte had to get rid of in order to fit into our tiny studio that we'll finally be able to move into after the new years!

No comments:

Post a Comment