butik

bloglovin

12.30.2011

In your head




Sources; Hanneli, streetfsn, unknown, northern light

Gamla inspirationsbilder som har legat hos mig och skräpat ett tag nu. Älskar den vita spetsklänningen på översta bilden, i mitt huvud kommer jag ha något liknande på mig på nyår men verkligheten är inte riktigt lika snäll... Randigt är alltid en favorit, och Chloé skorna är bara magiska. Outfiten på bilden längst ner kommer jag nog kopiera ganska rakt av, älskar scarfen och de mönstrade byxorna. 

Some old inspirational pictures that I found on my computer. Love the white lace dress, in my mind I'm wearing something similar on new years but reality is not as kind... Stripes are always a favorite of mine and the Chloé heels are just magical. The outfit in the last pictures is something that I will probably do a compete rip-off of, love the scarf and the patterned trousers. 

No comments:

Post a Comment