butik

bloglovin

12.25.2011

If it hadn't been for love


Ja ledighet kan vi ju absolut säga att det blev, jag vet inte hur Charlotte känner (jag kanske kan gissa...), men jag börjar i alla fall sakna London! Men snart är vi hemma igen så det gäller att passa på nu när vi är här. Ovan är lite bilder från min jul, lite shopping, lite julklappar, en liten del av alla lussebullar jag ätit och skorna som jag har bytt klackarna mot under dessa dagar!

A few days off is definitely what we've had, I don't know how Charlotte feels right about now (think I can guess though...), but I'm starting to miss London! Soon we'll be back again so right now it's all about making the most of the days that we have here. Above are some pictures from christmas in my house, a bit of shopping, some presents, a small part of all the lussebullar (english translation?) that I've eaten and the shoes that I swopped my heels for during these days!

No comments:

Post a Comment