butik

bloglovin

11.25.2011

I need this space


Idag blev det inte någon vettig outfit alls, jag har snurrat runt på stan och gått på lägenhetsvisningar i flera timmar. Vi är nämligen lite sugna på att flytta västerut, mot områdena kring Bayswater, Kensington och Notting Hill! Så det projektet fortsätter imorgon, vi lovar att hålla er updaterade. Hur som helst älskar jag min pälskrage, och jag fortsätter 'öva' för att känna mig bekväm i päls, sakta men säkert går det framåt :)

No real outfit post today, I've been running around town looking at apartments for hours now. We would love to move a bit further west, towards the areas around Bayswater, Kensington and Notting Hill! So tomorrow is all about finding the perfect place, and we promise to keep you posted about our progress. Anyways, I still love my fur collar and I'm 'practicing' to be really comfortable wearing fur, it is slowly but surely getting better :)

1 comment:

  1. i love your hat. its so chic with the whole outfit:)

    munichstreetstyle.com

    ReplyDelete