butik

bloglovin

10.25.2011

Minimalism

 boots and jacket from cos
 looks from nowhere
leather jacket from acne
 two set sweater from weekday
heels from whyred

cos, nowhere, acne, weekday, whyred... sverige kan när det kommer till mode och design. Av mina favorit designers så är 90% svenska. Var dock inte jätte imponerad av nowhere i början, men det har börjat växa på mig, speciellt efter att ha sett de här looksen, fantastiska! känns väldigt alexander wang från i början av han karriär, och som ni bör ha lagt märke till nu så älskar jag allt han gör! och som jag sagt tidigare, gud vad jag saknar weekday, förstår inte hur jag överlever här i London utan det, kommer absolut vara ett av de första stoppen när jag åker hem i jul! har letat efter ett par perfekta svarta pumps nu ett tag utan lycka, så överväger nästan att det får blir dessa fin fina från whyred, även om de inte är lika basic som jag hade önskat.

cos, nowhere, acne, weekday, whyred... when it comes to fashion and design sweden is always on top. 90% of my favorite designers are swedish. Though at the beginning I wasn't that impressed by nowhere, but after seeing these looks it has started to grow on me, amazing! they feel very alexander wang at the beginning of his career and as you might have noticed by now, I love everything he does! as I have said earlier, oh god how I miss weekday, do not understand how I can survive here in London. Weekday will most definitely be one of my first stop when I go home for christmas this year! I have been looking for a perfect pair of black pumps for a while now without any luck, so considering that it might have to be these lovely heels from whyred that's the winner, even though they aren't as basic as I would have wished.


pics, vanillascented, acnestudios, unknown

No comments:

Post a Comment